15 april, 2009

Blogga

Jag har inte bloggat på jättelänge nu känns det som. Ibland funderar jag på om bloggen gjort sitt, om grejen är över för min del. Men jag tror inte det. Man kanske kan se det som att jag gjort annat ett tag och att det nog bara är ett hälsotecken.

Jag var tex hemma i Sällstorp i helgen och beskar alla mammas träd och buskar. Typ. Ute i finvädret och arrrbeta. Och det ser jag som något gott, snarare än att jag skulle setat inne vid datorn och bloggat. Så jag har inte "inte hunnit" blogga, jag har bara priotiterat ner det lite =)

Och så har jag bakat, och jympat och vårat och lite så. Men det vore för tråkigt att skriva om varenda grej som en lång lista. När jag en dag orkar bläddra i bilderna skall det bli ett bildreportage... en dag när jag prioriterar annorlunda.

1 kommentar:

Mr sa...

Sitt inte vid datorn! Sök tillskärarakademi. Nu! Chop-chop!