30 april, 2009

Nu är goda tvättråd dyra

Tvättråd på mobiltelefon? Hm, står inget... Äsch, fyrtio grader mörkt brukar ju funka.

Så tänkte jag inte, men resultatet blev detsamma som om jag hade gjort det. Väldigt käckt nu när jag precis ska flytta och behöver nå en massa människor. Så om ni vill mig nåt så maila eller skriv på fb eller använd msn!

För er som skall hjälpa till: (och som råkar läsa här)

Jag tänkte börja kvart över åtta på lördag här på Orustgatan, sedan blir det två eller fler flyttlass tills allt är flyttat. Därefter blir det lunch hos min snälla farbror i Kortedala. Eftermiddagen ägnas åt städning av gamla lägenheten tills det är klart. Sedan blir det fritid fram tills jag flyttar nästa gång -må det dröja länge.

Jag hade tänkte mig att pappa, Gustav, Andreas, Jeremia och Joakim hjälper mig på förmiddagen. Och sedan tar mamma, Elisabet och Jonas över på eftermiddagen. Låter det som något eller?

2 kommentarer:

elsa sa...

men kanske simkortet funkar? om du har nån annan telefon då.. jag kan se om jag har någon, risken finns dock att batteriet är sämst..

kpx sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.