17 november, 2007

Nej det är inte roligt


tallrik
tidningspapper
tallrik
tidningspapper
tallrik
tidningspapper
tallrik
tidningapapper
tallrik

...nej, det är inte roligt att packa ner sina saker i lådor. Det är tråkigt. och jobbigt. och svårt. Jag vill bara slänga alltihop ut genom fönstret. Tallrik. krasch. tallrik. krasch. tallrik. krasch.

Då var det roligare att vara ute och dricka öl med några från jobbet igår. Fick tänka på något annat ett slag. Men jag vet inte, jag tyckte inte att jag drack så mycket, men det kändes som att jag blev orättvist onykter ändå. Kanske har jag tröttnat lite på det, eller så var jag kanske inte så sugen ändå. Eller inte på bästaste humöret. Nä. Så är det väl, vad kan jag vänta mig som det är nu?
Men ja, jag har trevliga jobbarkompisar och det är skönt. Tänk om det hade varit MTU. Ha! Det hade ju varit roligt. Inte. Alls. Det minsta. (MTU är mitt gamla lagerjobb, vilket jag sade upp mig från och det är det bästa beslut jag tagit i hela mitt liv. Glädjerus i fem år.)

Annars är det mest flytt och leta lägenhet som gäller. Jag söker allt jag kan tänka mig och lite till men inte då! Att det ska vara så svårt! Ge mig en lägenhet bara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dig! Det kommer ordna sig. Älskar dig!
Pappa