30 juni, 2010

Träffat kändisar


Idag har jag träffat kändisar minsann. Kanske inga som en vanlig Svensson vet vilka det är, men hela konfektionsSverige borde veta vilka Inger Öberg och Stig Thelin är. De var och hälsade på på det andra företaget som delar lokal med oss och vi fikade ihop. Minsann.

Och om ni inte visste vilka det var så kanske ni har hört talas om kronprinsessan Victoria? Och kanske kanske visste ni då att det var Per Engsheden som gjort hennes klänning? Ja, då kan ni tänka er att det var Stig Thelin som en gång utbildade Per Engsheden som alltså gjorde Victorias klänning. Minsann.

3 kommentarer:

Maria Ådahl sa...

Inte illa! Men jag vet inte om min brudklänning ändå var snäppet finare än Victorias...

Förresten har jag ju ännu inte sagt GRATTIS till nya jobbet ännu. Så: Grattis Helena!

Elisabet E sa...

Ojojoj... ;o) Jag måste KRAMA DIG HELENA, som varit så nära en kändis, självaste blivande Svenska Drottningen!!!

Helena sa...

Tack Maria! för grattis och för komplimang!

Och Elisabet, du kan få krama mig nästa gång vi ses, jag lovar!