27 juni, 2010

Jobb och midsommar

Ojoj, nu har jag pendlat till Borås i en vecka. En kort vecka. Det är mördande. Nästan fyra timmar om dagen på transport, det är sanslöst. Tankar på en övernattningslägenhet/rum i Borås finns i mitt huvud. Men vi får väl låta det gå ett litet tag först, klart att jag är trött första veckan.

De är snälla mot mig i alla fall, som de var i Belgien, det känns bra att vara där. Förutom att det känns som att jag inte kan någonting än, det är så mycket kunder och licenser och avtal och kontrakt och så lite av det jag kan...

Midsommar har det varit och jag har bränt mig så att det kliar på bröstet och svider på ryggen. Smörj! Och när jag kom hem hade grannen haft en blöt fest som runnit ner på min balkong. Tack. Fräscht. Och snus också. Tack. Men nu blev balkongen slutligen vårstädad i alla fall. Alltid något.

3 kommentarer:

moln sa...

balkongbajs.

Elisabet sa...

Du får kasta upp/kasta med fiskespö någon handduk till grannen ovanför. Han/Hon kan nog inte klura ut att det är du som har gjort det, för du bor ju under han & handdukar kan väl inte "hoppa upp" till andra. ;o) ~Ha dé...

Helena sa...

jag har ialla fall funderat på att stoppa snusprillorna i hans brevinkast. Men så vet jag ju att han kan bli våldsam så jag väljer att låta bli.