16 september, 2009

Alla mina älsklingar

Mina favoritälsklingar. När Linus håller Kalo och väntar på mig eller ska möta mig så brukar han säga till Kalo att stanna (=sitta) jämte sig. Och så står de där och väntar tillsammans. Det är så gulligt.

Idag var jag duktig igen. Bakat bröd och lagat mat. Plus tre matlådor, blev ju lite trött på nudlar. Det blev kycklingklubbor med ris och broccoli. Och gott blev det. Bröden är precis tagna ur ugnen så dem vet jag inte något om än. De ser bra ut iaf. Stora och runda och fina.

Och så har jag tränat Kalo lite, tänkte träna lite till sen, men det blir ju så mörkt. Hu. Något som däremot ljusnat är min balkong. Nu verkar de klara därute så ställningarna är borta och så även den blå byggväven. Äntligen! Men nu ska de måla fönstren så då måste jag plocka bort allt från fönsterbrädorna, stackars krukväxterna får aldrig något ljus.

1 kommentar:

Linus sa...

Åh, du är så söt.

Puss

P.S. Fint att jag la undan de jeanen, jag ser ju lite konstig ut i dem. D.S.