14 maj, 2007

Dagen efter...

Jag gick upp halv ett idag. Och lade mig halv tolv igår. Det är tretton långa timmar av välbehövd sömn. Igår hade vi vår visning med skolan och det har väl varit en del jobb med den och därmed ganska lite sömn.

Så idag ska jag fixa ihop pärmen med allt vi gjort under året som ska lämnas in i morgon. Och jag städar och stryker och vattnar blommorna. Och diskar och gör rabarberkräm och plockar upp saker från igår och viker ihop alla plastpåsar och sorterar dem efter storlek och typ (så att man vet vilka man ska ta till sopor och vilka som är små. skitbra) Allt utom att göra pärm.

Och startar en blogg.

Och skriver i bloggen. Två gånger.

Nu funderar jag på om jag ska tvätta eller laga mat. Jag tror jag gör lite mat och sen kanske jag gör lite pärm. kanske.

Inga kommentarer: