05 februari, 2010

Fresh fish och annat

Det är ju inte längre någon nyhet, varken för mig eller de jag träffar mest, men jag kom ju med i Fresh Fish. Väldigt roligt! Men nu väntar en hel massa jobb! Härligt... Eller ja, just nu skulle jag vilja vara ledig i ett par veckor. I går hade vi nämligen inlämning av kavajprojektet och det blev några sena kvällar dagarna innan. Men jag blev klar och kavajen blev fin. Jag fick många komplimanger från andra i klassen och jag är själv nöjd, vilket ju är det viktigaste.
När sedan alla tog på sig sina kavajer för att vi skulle se dem "in action" och det var min tur att visa och snurra runt sade min lärare "åh, den e ju så fin!" Värmde gott om självförtroendet...

Nu är det fredagsmys med symaskinen och Kalo. Det blir en klänning, ett prov på den som är på den första bilden i inlägget med Fresh Fish-ansökan. Nej, nu är strykjärnet varmt, dags att pressa...

1 kommentar:

Maria Ådahl sa...

Stort grattis till Fräscha Fisken!
Jag hittade en av dina teckningar i min scanner förresten. Kanske du vill ha tillbaka den?