19 januari, 2010

So far so good


Det nya året har haft ett par veckor på sig och jag med. Att visa vad jag går för. Jag har hittills hållit mina löften ganska bra, tycker jag. Ingen rökning på veckorna och börjat träna. Sen det där med att komma i tid... Det har nog inte skett någon förändring, men heller ingen försämring. Jag har inte haft så mycket att komma i tid till än...

I dag var jag på afrodans på Friskis och knådade deg, trampade spindlar och tog på stövlar med heeela kroppen. Det är så skönt att träna! Och jag behöver ingen som säger "vad var det jag sade?" för jag visste redan det, det är bara ett sånt berg att bestiga innan man kommer dit. Och jag vet (och känner lite grann) hur himla nyttigt det är och allt det där också.

Och likadant med rökningen, det är ganska skönt att inte röka på veckan. Det blir lite roligare att göra det på helgen då =) (Och jag vet, mamma, att det inte är nyttigt. Nu tar jag en cigg till, jag hörde vad du tänkte.)

(Haha. Jag googlade på "hurtbulle" och fick upp Friskis logga. Det säger väl en del...)

Inga kommentarer: