12 februari, 2010

Arrrrbeta

Idag var jag i skolan och skolkade. Jag gjorde tre nya mönster, ett par byxor, en kofta och en blus. Resten av klassen var i Köpenhamn på modemässa. Det var det som var obligatoriskt, och därför blev det skolk när jag var i skolan och jobbade.

Jo, jag hade jättegärna velat följa med. Men. Vi skulle åka klockan sju och komma hem klockan elva på kvällen, så heeeela dagen hade gått åt till det. Jag har inte tid med det. Jag måste måste måste jobba med Fresh Fish nu.

Och nu har jag ätit, gjorde god lax och grejer. Men åt lite för sent. Energin tog plötsligt slut, väldigt plötsligt. Jag borde lagat mat tidigare, men jag var ju så inne i arbetet. Det är ganska typiskt mig tror jag, jag jobbar och jobbar och bara lite till och lite till och det här också och så det med och så pang... Druvsocker, ja tack.

I morn ska jag köpa tyg till alla kläderna, sedan blir det sy sy sy. (Påminn mig att äta oftare. Eller åtminstone fika)

Inga kommentarer: