23 februari, 2010

Fresh Fish 2010

Nu börjar jag återhämta mig igen efter persen med Fresh Fish. Det var en pers, om än en rolig sådan. Det blev mycket jobb och lite sömn sista vecka. Väldigt lite. En överhoppad natt och fem timmar natten till fredagen... Nästa gång ska jag vara ute i bättre tid, tänkte jag, samtidigt som jag vet att jag som jag är...

Nåja, jag är nöjd med resultatetm nöjd med min insats och alltihop. Jag vann ju inte men det kan ju inte alla göra. Jag fick många komplimanger (framförallt från äldre människor =) och det gjorde mig glad!

Här är några bilder från mässhallen och min monter:









2 kommentarer:

Maria Ådahl sa...

Kul att få se bilder från Fräscha Fisken. Fina kläderna blev på riktigt!

Arne sa...

Fina kläder du sytt, det var kul att få vara med, du är jätteduktig och jag är så stolt.