17 mars, 2010

Bästa bilden evah!


Nu tog jag mig i kragen och öppnade blogger för att skriva ett inlägg. Det har tagit emot så mycket och ju längre jag väntar desto mer tar det emot. Som att jag måste resumera all tid som gått sedan förra inlägget. Så jag struntar idet och berättar om idag istället.

Jag började på min praktik på Kappahl i måndags. I fyra veckor ska jag var där och so far är det väldigt roligt och det verkar vara en bra plats så det ska bli kul med tre och en halv vecka till. Dessutom får man gratis lunch varje dag vilket inte är fy skam.
Och min handledare sade idag att hon blev lite imponerad av att jag lärde mig snabbt. Wiiie. kul.

Och. och och och!
Idag var jag på arbetsintervju. På engelska! Nervös, ja. Det gick bra, eller kändes bra iaf, jag vet ju inte än om jag fått något jobb. Men kanske...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, Helena... :o) ~Bess

Helena sa...

Tackar!
Både jag och Kalo visar upp oss från våra bästa sidor.