22 november, 2009

Studio Linus

Linus har hyrt in sig i ett fotolabb-studio, vilket är kul. Mest för honom då, men jag har också varit där och flamsat lite. Fast det där med mörkrummandet får han behålla för sig själv, jag är så nöjd med digitalt fotot så.








Fattar ni varför jag helst slipper mörkrummandet? Sekunder här, minuter där, vätskor hit och temperaturer dit.


Men kontaktkopiorna som de gjorde fick jag att sätta upp vid min bänk i skolan, så fint så.

Som sagt så var det även studio, men ett jättestort svart papper och stativ och en sån där stor fyrkantig blixtlampa som hette nåt fint. Vi tog några fina(?) digitala bilder på varandra:








3 kommentarer:

Linus sa...

I love you! Puss älsklings-Helena!

bodils memoarer sa...

nu är det allt dags att uppdatera!!!

Helena sa...

vaddå? tycker du att jag uppdaterar sällan?! det kan du väl ändå inte mena...


Jag vet! jag ska! det kommer!