07 november, 2009

Koppar, cyklamen och pink

Jag tror minsann att jag lovade lite bilder på koppar, cyklamen och pink för ett tag sedan. Nu kommer dom! Det som har blivit koppar, cyklamen och pink är naturligtvis mitt hår. Jag passade på på lovet och var hårmodell en dag och fick massa färg och blondering och kammas och klippas och plattas och mera färg och fönas och borstas och sköljas och till slut var min hårbotten som ett stort öppet sår. Kändes det som.

Här är iaf resultatet:





Och så en gruppbild på alla modellerna, stylade och uppklädda och fina.



Själv är jag nöjd med både frisyr och klipp, trots att det inte är något jag hade kommit på själv. Den där blondrosa fläcken mitt på huvet försvinner nog ganska snart när det blivit en ful utväxt och jag färgar över alltihop. För övrigt så är den inte lika intensivt rosa längre ändå...

Som tack för att jag ställde upp med min tid och mitt huvud fick jag ett schampoo och ett balsam, som säkert är jättedyra och jättebra. En sak som är säker är iaf att de har en otroligt löjlig text på flaskorna. Hör bara:

"En fukgivande injektion soms tärker och återupplivar håret. Unna dig detta drömlika schampoo med dess rika, fuktgivande lödder, som milt rengör och stärker håret. Micro Kinetic-formulan med Cashmeratex återupplivar håret, kapslar in fukt och ger det glans, vilket gör håret lika skönt att ta på som att se på"

"Rent hår transformeras till lyxigt, lätt och vackert hår. Arbeta in denna sensuella, krämiga vätska i längderna på nytvättat hår. Låt det verka några sekunder och skölj därefter. Cashmeratex-formulanmed avancerade viktlösa återfuktande ämnen ger ett sensuellt resultat, kapslar in fukten i håret, gör håret lätt att reda ut samt ger det styrka och glans"

Blaj blaj. Men ååå, vilket sensuellt hår jag har nu!

2 kommentarer: