26 augusti, 2009

Lära in.


Jag går i skolan. Jag blir väldigt trött i skolan. Man sitter och stirrar in i en skärm och försöker banka in saker i sin gamla hjärna. Kortkommandon hit och dit som inte är logiska på något sätt. Funktioner i helt nya program, punkter, linjer, objekt, flytta, göra om, ojojoj.

Så trots att det inte är på långa vägar så fysiskt ansträngande som jobbet var innan så är jag ändå helt slut efter en skoldag. Som dessutom är mycket kortare än en arbetsdag var... ojojoj.


Annars går jag en agility-kurs till med Kalo nu. Det är väldigt roligt och jag tror att Kalo tycker det med. Jag har till och med köpt pinnar att stoppa ner i marken så att jag kan träna hemma mellan gångerna. Kalo skuttar mellan stolparna och verkar tycka det är ganska kul iaf. Bara man har ett smaskigt ben eller något annat gott!

Bilden har inget med något att göra men den är ju lite rolig. Hittad på ÖoB. (Vad står o:et för?)

Inga kommentarer: