05 juni, 2009

Sjuk och gull


Sjuk idag med. Vaknat massa gånger i natt och hostat. Det gör ont och är jobbigt. Gick en liten runda med Kalo innan på ett ställe där han kan springa utan att jag behöver gå särskilt långt, och var jättetrött efteråt. Puh! Och det verkar vara den där jobbiga hostan som kommer när man blir andfådd eller skrattar. Hahahost. Skämta inte med mig.

Annars är det väl inte så mycket... JO! det är det ju... det är väldigt gulligt just nu. Så gulligt så att jag blir rädd för mig själv.

3 kommentarer:

elsa sa...

naww, pluttegullegull! aaabosibosibosi! gullhalledudanedååååh!

jag är så glad för er skull :D och stolt över att vara den som sammanfört :D

nina sa...

Hej snygging/sjukling!

Du måste säga till om du inte orkar leka värdinna nästa vecka. Du ska ju inte behöva fejka "frisk å glad" för min skull ;)

annars så ses vi måndag eftermiddag!
Kram
Nina

bodils memoarer sa...

gull? vad är detta som jag inte fått reda på? namn, ålder, hårfärg, längd, intressen, födelseort, hur känner ni varandra, vänner, sex, snygg, yrke/skola, relationsstatus osv. ???????