28 juni, 2009

Kråkhatt


Igår hade jag fest, inflyttningsfest. Soffan blev äntligen klar (när några av gästerna redan kommit. De fick hjälpa till, ehe...) och jag fick röjt undan det värsta. Det värsta som i att jag fick kommentaren att härligt att komma till inflyttningsfest där det verkligen syns att man nyss flyttat in. Hehe.
Jag hade roligt i alla fall och jag hoppas att ni som kom också hade det.

Det finns väl två anledningar att inte uppdatera bloggen på ett tag. Den ena är att det är jobbigt och tråkigt och livet suger kuk och så. Den andra, och det är den som gäller, är att det är alldeles förträffligt och man har så många bättre saker för sig än att sitta vid datorn.

Ja, det är alldeles förträffligt just nu. Jag har Linus, är sådär på rosa moln och jag kom in på skolan och jag ska till München och bilsemestra med far och systrar och sen slutar jag jobba två veckor efter det för att ha lite ledigt innan skolan börjar och det känns bara bra.

ooooo, så bra.

(gulle gulle gull)

Bilden kommer härifrån

1 kommentar:

nina sa...

Grattis till allt som är bra och gulligull och som gör att du inte har tid att blogga!!!!
Jag ska förresten va i Gbg på torsdag som hårmodell åt en kompis men jag vet inte var/vilken skola och hur länge det tar...
Kramar