21 juni, 2009

Bilder är bästa försvar

Jag har inte bloggat på länge och så, men jag har tagit kort. Och hellre än att jag skulle skriva en massa tjock text som ingen orkar riktigt bry sig om så sammanfattar jag den senaste tiden med bilderna jag tagit. Vi kan börja med det roligaste, viktigaste, gulligaste och vackraste (så kan det bara blir sämre sen =)

Linus.


Första dejten vid ett vattenfall och halledudandå, kan det gå annat än bra?









Vakna hos Linus


Frukost med Linus


Konserthuset med Linus









3 kommentarer:

Linus sa...

Oh, du är så söt Helena. Fan-tastisk helt enkelt!

Unknown sa...

Håller med ovanstående! En av de sötaste som finns.

elsa sa...

naawww...

jag gillar bilden på linus i gungan. Han ser så glad och nöjd ut som ett barn och på hans tshirt läser vi: "death valley" :D