10 maj, 2010

Vem är detta?


Nu är visningen över och jag är totalslut i hjärna och kropp. Fast jag blev sugen på att träna idag, har varit lite för lite av det nu. Man blir så skönt hungrig av träning. Nu är man bara tom på nåt konstigt vis, slapp och sliddrig av hunger. Om man har tränat blir man hung-rigg! Och kroppen är slut på riktigt. Musklerna är mjukömma.

Idag har jag varit i Borås på grundkurs i Modaris. Jag kunde nästan alltihop redan, men blev ändå jättetrött. Men det kan ju bero lite på att jag försökte anstränga mig att komma ihåg namnen på de jag träffade och lära mig hur man lär ut, jag ska ju ändå göra det sen... Det känns bra iaf, med att jag ska börja där och så.

Dock kändes det inte bra att köra bil dit, var alldeles för trött, det blir till att skaffa pendlarkort. Sova på tåget...

2 kommentarer:

Bess sa...

Grattis till Lyckad Visning!!! Själv bangade jag visningen, (har väl ingen godkänd anledning), men har visst turen att få se lite foton från visningen... :o)

Kan du inte pendla med någon som kör från Göteborg till Borås??
Fast det är väl mer miljövänligare att åka kollektivt, om inte du själv kör en miljövänlig bil. ~KRAM

Helena sa...

Tack!

Jam pendla kanske är ett alternativ, om det finns någon som jobbar samma tider och så...

kram