16 januari, 2011

Virtuella livet återställt

Nu har Linus återställt "verkligheten". Jag lever och frodas och vi är ett par, inte bara i verkligheten utan även i Sims 3. Skönt, det var tråkigt att dö.

Det hade varit tråkigt att dö i verkligheten också. Jag är rätt nöd med mitt liv faktiskt, innehållet i det. Jobbet, familjen, Linus, Kalo, mig själv. Förutom att jag inte orkar njuta av det eller göra allt det där som jag kan och vill. Men det ska bli bättre, det ska det.

På tal om tåg, så borstade jag Kalos tänder idag. Han har börjat få den där killer-andedräkten som utmärker hundar. Idag tog jag till och med lite tandkräm för att fräscha till det lite extra, bara ett litet litet uns men Kalo tyckte ändå att det var läskigt och gjorde en massa grimaser. Men sedan fick han ett ben och då blev han glad igen...

Och nu över till vädret...

2 kommentarer:

Elisabet E sa...

Du glömde väl sporten... hihi ;o)

bodils memoarer sa...

wilma hatade när jag borstade hennes tänder med vanlig tandkräm. hon kämpade emot i varenda muskel hon hade. så jag köpte hundtandkräm och det fungerar mkt bättre. luktar inte mint men ändå rent. kan du testa om du vill. du kan få av min tub! puss hej