10 januari, 2011

Uppdatering?

Nähä, något så ovanligt som ett inlägg i bloggen, kanske? Jaha då...

På sin plats vore väl fortfarande en rejäl uppdatering. Ser att senaste (seriösa) inläggen var bilder från i somras så det blir hela sommaren och hösten som då skall sammanfattas på något bra vis. Herregud vilket projekt. Jag gör det inte. Jag lägger mig ner och sprattlar med alla extremiteter jag kan uppbåda och andas hysteriskt för att samla kraft.

Gör jag inte.

Jag skriver lite istället.

Jag gör en liten uppdatering istället.

-Jag jobbar på Lectra sedan i juni. Sitter på ett kontor och pratar med kunder och mailar och mailar och mailar. Och reser lite.

-Jag bor i Kortedala i samma lägenhet som sist. Den ser ut som vanligt. Som skit.

-Jag älskar Linus som innan. Fast kanske lite mer. Han är ett riktigt kap.

-Jag mår som vanligt. Ganska bra, men är trött för jämnan. Inget nytt på den fronten. Har slutat med medicinerna och det går bra. Om lika trött som innan är bra... Är trött på att vara trött som innan också för den delen.

Det var det, nu orkar jag inte uppdatera mer. Vill ni veta något får ni fråga... Så det så.

1 kommentar:

Elisabet E sa...

Så härligt att du lever Helena!!! Du har överlevt julen, alla nyårsraketer & trettonhelgen. Nu är det att längta fram till den ljusa våren, alla vårblommor, knoppar på buskar & träd, m.m :o)
~KRAM OM ♥ღ