20 januari, 2008

Och så var de bara tre...


Ja, så var det bara jag och hundarna igen... Syster E har bott här sedan i söndags och nu har precis Mor och G och bror G varit här för att fira E:s födelsedag. Men nu har allihop åkt igen.

Det är ju trevligt med besök och så, men jag är så trött! Det blir liksom ingen ordentlig nattsömn när man måste gå ut ett par gånger på natten för att rasta Kalo. Och dessutom vaknar han tidigt och då är det ingen idé att gå och lägga sig igen. Och när han sover är det bra att passa på att göra annat, så det blir inte så mycket sovit.

Jag ska sy kläder till musikalen i år igen och det ska ju helst vara klart nästa helg, och det är sånt jag försöker göra när plutten sover. Det är inte världens mest avancerade grejer, men det är ju klart att det kan gå fel ändå. Tänk om inget passar, eller så är inte TB eller J nöjda och så får jag göra om alltihop. Fel färg, fel form, fel stil eller vad som helst som kan vara fel... Men jag kör på och hoppas på det bästa...

Inga kommentarer: